Pembentangan di Muzakarah JK Fatwa Kebangsaan ke-89

>> Wednesday, December 23, 2009

Salam

Nak share azam Maal Hijrah 1431H - Dr.Har nak update blog at least once a week. So here goes.

Selasa lepas , 15/12/09 Dr.Har diminta membentangkan taklimat mengenai Cabaran dan Dilemma dalam penjagaan Kesihatan reproduksi dan seksual remaja di Malaysia di hadapan Sahibus Samahah dan Sahibul Fadhillah. Tujuan pembentangan adalah untuk menjelaskan mengapa Kem. Kesihatan Malaysia (KKM) perlukan satu garispanduan yang jelas bagi pengamal perubatan mengendalikan kes-kes berkaitan reproduksi dan seksual remaja terutamanya remaja Muslim.

Untuk permulaan, dikongsikan di sini petikan akhbar yang menggemparkan kita! Apa yang Dr.Har bentangkan dalam Muzakarah tu, nanti update lagi, InsyaAllah.

Dr.Har

2 responses:

Amri Mat Saaid December 24, 2009 at 3:50 AM  

salam

dr har

Boleh kot buat slot pengisian remaja kat Majid Alam Damai,dicadangkan pengisian oleh Haji Mokri Sabran( org kampung saya) dan Ustaz Zul sendiri. Dicadangkan bengkel dan ceramah yg bersesuaian bagi remaja- bengkel dan cermah penjagaan kesihatan wanita (remaja) dirasakan sesuai.Saya pohon mencadang. Allahu'alam

Raudhatus Sakinah Master Training & Consultancy February 16, 2010 at 1:42 PM  

dari maklumat statistik ini, berapa pecahan mengikut kaum?adakah bilangan 257K ini semuanya melayu? ada perinciannya? soalan ini ditanya oleh JAKIM semasa sy gunakan statistik ini.apa pandangan Dr Har?

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP