Promosi Buku Citra Wanita Kontemporari - PWTC 250409

>> Monday, April 27, 2009

Alhamdulillah, Allah SWT memberikan keizinan-Nya, memberikanku peluang berupa modal yang lima - keHIDUPan, keLAPANGan,KeMUDAan ( 43 years is still MUDA & BERTENAGA!),keSIHATan dan keKAYAan - Alhamdulillah sekali lagi.

Sesungguhnya ya Allah, Engkau Maha Kaya, sedangkan hamba begitu BERKEHENDAK dan MEMERLUKAN-Mu!

Alhamdulillah, pada Sabtu lepas 250409, sekitar jam 12.30 - 2.30pm, Dr.Har berkesempatan bersama-sama tiga orang lagi penulis JIMedia : Prof Madya Dr. Umi Kalthum Ngah, Pak Utih ( Hj Ahmad Shafiai) & HAMDY ( Hj Harun Yusuf) mempromosikan buku kami yang baru terbit di Pesta Buku Antarabangsa di PWTC. Suasana pesta memang terasa dengan kehadiran ribuan pengunjung - tua muda, besar, kecil - ibarat dalam Hikayat Melayu : sibuta datang bertongkat, si tua datang bertuntun. JIMedia yang berada di gerai READ network dah seminggu berkampung di PWTC sejak 17 April.

Gembira melihat begitu ramai yang mencintai buku. Berbunga hati melihat ibu ayah mengiringi anak-anak yang nampak teruja melihat buku menarik yang berwarna-warni. Semua jenis buku ada untuk selera semua yang datang!

Alhamdulillah, adalah sekitar sepuluh buku Dr.Har yang terjual dalam tempoh dua jam tu, satu permulaan yang baik. Setuju benar dgn pendekatan JIMedia, menerbitkan buku yang tipis - harga tak lebih RM10 namun mudah dan cepat dapat dihabiskan oleh pembaca. Mengambil pendekatan buku-buku Siri Bebaskan Palestin, diharapkan buku Citra Wanita Kontemporari (CWK) dapat memberikan manfaat kepada sesiapa yang membaca!

Apa yang ada dalam CWK? Tungguuu............InsyaAllah, dalam posting yang akan datang yer!

Dr.Har
Alam Damai
270409

0 responses:

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP