SPM 2010: Doa untuk Syifa' Hana dan rakan seperjuangan

>> Sunday, November 21, 2010

Salam


Petang tadi Dr.Har sempat menziarahi Syifa' di KISAS - di saat akhir countdown untuk SPM 2010 yang bakal bermula Selasa 23 Nov ini. Satu famili datang bersama - termasuk Syamil ( yang dalam perjalanan pulang ke Maahad Tahfiz Hira' di Jeram selepas seminggu bercuti Eid Adha), Deena, Tok dan Tok Wan yang dijemput khas dari Baling. Sarat dengan kiriman doa dari Mbahnya yang sudah pulang ke Sg Besar kelmarin, dari Mbok De Nu yang menukilkan satu mesej SMS yang indah serta juga coretan doa dari Mak Cik Peed ( Dr. Hafidzah Mustakim - KW JIM Kelantan, best friend Ummi Syifa').

Dalam kad `Good Luck' yang diberikan ke tangan Syifa' tadi, Dr.Har sempat menukilkan pesanan ini :

` Akak, remember this:
1. You always want to be closer to Allah SWT, much more after this SPM than prior to it.

2. You need to be only dependent on Allah's help, as you know that you can't depend on your self which is so inadequate and lacking.

3.You cannot wait to feel Allah's guidance, love and care that would be assisting you through the exam papers, so much so that you would ENJOY, CHERISH and TREASURE this SPM 2010. And after all that my dearest, you deserve a salute from .....Ummi!

Mohon sgt doa semua, agar Syifa dan rakan-rakan yang bakal menduduki SPM 2010 sentiasa beroleh hidayah, ketenangan dan keyakinan diri, di samping kualiti tawakal yang jitu.
Loves : Ummi

0 responses:

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP